7. juuli 2017

You will never know your limits, unless you push yourself to them!

Hei!

Ma ei ole ammu kirjutanud. Olen olnud siin nii ja naa rajal. Ma vahepeal jälgin kava ja siis  jälle ei jälgi. Oeh, see on nii kurnav minu jaoks, et ma suudan ja siis jälle ei suuda. Trenni on nagu kergem teha kui õigesti toituda, kuigi ma tean, et asi töötab vastupidi. Et kõigepealt toitumine ja siis trenn. Aga mis vahepeal toimunud on?

Vahetasin jälle töökohta. Seekord puhtalt oma seljavalu pärast. Mulle pakuti küll teist osakonda kuid valiku tegin teise firma kasuks. Töötan nüüd Rimis, mis on mu kodule väga lähedal. Ma ei hakka veel kommenteerima kuidas mul seal läheb, sest alati on nii, et alguses olen hullult rahul ning siis hiljem hakkan teist juttu ajama. Poole aasta pärast võib kokkuvõtte teha poole aasta peale. Et mis on plussid ja mis miinused. Põhiline on see, et nüüd loodan ma pikaajaliselt olla ja mitte vahetada neid töökohti nii palju.

Vahepeal ostsin endale uue pulsikella. Ma lihtsalt nii väga tahtsin uut ja nüüd saingi endale uue, Polar M400 valget värvi. Sain selle Euronicsist ja samal päeval läksin kohe ka trenni proovima ning tegin fitness testi ka ära. Tulemused on näha pildil. Ostsin siis 19 juuni.



Fitness testi tulemused esimesel päeval



Üks hommik ärkasin kell 7, et saada sõbraga kokku, et minna kell 9 jooksma. Ma tegelikult kardan kellegi teisega joosta, sest kui ma ei jaksa joosta, siis ma ei julge öelda, et ma ei jaksa enam.. Esimene kord ma ütlesingi sõbrale ära, sest hirm oli suurem. Kuid siis lubasin, et rohkem ma ära ei ütle ja saab tehtud. Saimegi siis üks hommik kokku. Alguses tegime nii, et 1 min kõndi ja 2 minutit jooksu. Kuna mu pulss oli pidevalt 180 kanti, siis ütlesin talle, et teeme 2 min jooksu ja 2 min kõndi. Õnneks oli sõber nõus. Tegelikult oli väga mõnus hommikul niimoodi joosta minna. Peaksin seda ka üksinda rakendama. Kokku läks 29 min ja kilomeetreid tuli 2,63. Alustuseks hea ja jään rahule kuigi lõpp vajus totaalselt ära. Sest lõpus tegime nii, et nüüd jookseme kuni koduni. Lõpus oli ka tempo juba väga väga aeglane. Nüüd peaksin saama vaid rutiini sisse, et ka üksinda käia ja harjutada. Selle ringi lõpp eesmärk on see, et jookseme nii kaua kuni ma suudan selle 2,63 km puhtalt ära joosta ilma pausita. Usun, et see on teostatav.


Tegin ka samal päeval uuesti fitness testi. Tulemused on pildil. Asi on paranenud ja ma olen uhke selle üle.


Sama päeva õhtul käisin ka uues rühmatrennis. Trenni nimeks on Pound. See on väga äge trenn ja loodan, et see trenn jääb tükiks ajaks Arcticu tunniplaani. Peakski endale kavasse panema, et iga nädal 2 korda käin seal trennis. Ehk teisipäeval ja kolmapäeval.

Mis on Pound?

 Pound™ on maailma esimene rühmatreening, kus aktiivne kaloreid põletav liikumine ning lihaste ja vastupidavuse treenimine on ühendatud lõbusate ja energiast pakatavate trummimängu-liigutustega. Pound™ sobib inimestele, kes armastavad käia rühmatreeningus, kuid otsivad midagi uut ja huvitavat. Rühmatreeningus toetame üksteist oma energiaga, mille tõttu tekib ühtse tiimi tunne ja anname endast palju rohkem välja, kui üksi treenides. Mõnus seltskond, muusika ja rütmikad löögid spetsiaalsete pulkadega viivad meie mõtted mujale kellaajalt ja sooritatud korduste arvult. Pound™ pakub suurepärast võimalust end välja elada ning pärast treeningut tunned end väsinult, kuid õnnelikuna. Poundi on oodatud mõlemad - algajad ja edasijõudnud. Kõiki harjutusi saab endale jõukohaseks muuta - võid valida kui palju liigud kehast, kui kõrgele tõstad käed, kui sügavale laskud jalgadest. Keerulisi sammukombinatsioone ei ole. Regulaarsel käimisel paraneb füüsis ja vastupidavus, arenevad rütmitaju ja koordinatsioon. Tule ja rokime koos end paremasse vormi! (https://www.arcticsport.ee/et/treeningplaan?club_id=1&start_date=09.07.2017&start_date_submit=08.07.2017#bronDialog_308522)

Video ka: https://www.youtube.com/watch?v=7vIioZHQCxk

Kuidas teile meeldib või tundub?
Panin selle trenni aeroobika alla, sest seda trenni eraldi pole nimekirjas.


Lõpetuseks tahan rääkida toitumisest. Kui trenniga on juba asjad paremad ja saan enamvähem sina peale trenniga, siis raske on toitumisega sina peale saada. Ma ikka püüan fitlapi jälgida kuid see kaalumine tundub nii tüütu. Tahaks lihtsalt niimoodi süüa teha, et kaaluma ei pea aga toite võtan fitlapist ja siis panen myfitnesspali kirja aga see eeldab ikka kaalumist. Midagi ma pean sellega ette võtta. Kasvõi alustuseks loobuma pirukatest, rimi valmistoidust, et teen ise kaasa süüa tööle. Tihti peale on nii, et hommikul olen ilusti kavas kuid õhtul koju jõudes on nälg nii suur, et siis ma ei kontrolli seda, mis suhu läheb. Palun andke ideid!

Järgmise korrani!

Päikest! :)

See on mu unistus. Ma usun, et kunagi ma selle ka täidan kui ma ennast 10000% kätte võtan ja suudan ahvatlustele ei öelda! :)



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar