27. aug 2017

Põnev nädalavahetus! (KGB, Ülemiste järve jooks ning Taktikalise Laskmise Keskus)

Hei!

Teen kokkuvõtte nädalavahetusest.

Reedel olin tööl. Tööl oli nagu tavaline reede ikka, reedeti on üldjuhul palju tööd. Töölt sain tulema kella viie aeg, et minna sünnipäevale. Tööle ja koju sõitsin rattaga, vihmaga. Aga see vihm ei huvitanud mind. Koju jõudes vahetasin riided. Siis tellisime mehega takso ning läksin mehe isa naise sünnipäeval. Läksime alguses nende korterisse ning siis poole seitme aeg tuli buss meile järgi. Suundusime Lootsi tänavale. Läksime sellisesse huvitavasse kohta nagu KGB teater-muuseum-kohvik. Ma ei olnud sellisest kohast mitte midagi varem kuulnud. Aga mis koht see on siis? See on selline nõukogude aja teater. Copyn siia teksti nende kodulehelt:

"Seltsimehed kapitalistid!

Miilitsatar ja Med.õde esitlevad:

Estraadiprogramm "VIISAASTAK NELJA AASTAGA!"

Tule ja hellita end naeruteraapiaga! KGB teater-kohvik-muuseum on täiesti uuel ideel põhinev meelelahutus- ja söögikoht, kus pidada koos etendusega sünnipäevi ja firmaüritusi.

Ajamatk Nõukogude Liitu koosneb kolmest etapist:

Programmi esimeses osas vaatad Miilitsatari humoorikate kommentaaride saatel, silmad pärani ja suu muigel, milliseid imevidinaid nõukogude inimeste töökad käed valmistanud on. Seejärel istud ehtsale nõukogude diivanile ja leiad enda eest maitsva pidulaua - nõuka-nõudest muidugi!

Kuna KGB-l on andmed, et kapitalistid toitu kõrvadesse ei topi, siis söögi-joogi kõrvale naerutab stand-up koomikute Miilitsatar Larissa ja Imekauni Med. õe Vassilissa huumoriprogramm

(asjatundlik tervisekontroll, fotografeerimine, keelekümblus, nõukogude meigikursus, teekursus, tantsukursus "Discofeeling", palju lõbusaid lookesi ja väike võistkondlik "Mnemoturniir" - auhinnad stiiliga sobivad).

Ajaliselt tuleb arvestada ca 2 tundi kogu programmi jaoks ning peale seda on võimalus pidulaua taga üheskoos lõbusasti aega veeta ja stiiliga sobivaid jooke nautida lausa keskööni. Tantsu löömiseks muusika loomulikult nõukogude võtmes." (allikas: http://www.kgbcafe.ee/) 

See oli nii äge koht ja tahaksin sinna veel minna. Oleks see miilitsatar mu ajaloo õpetaja olnud kooli ajal, oleks mul ilmselt väga hea põhi ajaloost. Umbes kella 22ni kestis teater ja peale seda saime niisama omavahel lobiseda. Kella 12 aeg hakkasime kodu poole tulema. Koju jõudes läksin kohe magama, sest laupäeval ootas juba 45. Ümber Ülemiste Järve jooks.

Laupäev:

Äraksin kella 9 aeg, et süüa ja hakata liikuma Ülemiste poole. Googeldasin veel enne minemist, et kus see koht asub ja avastasin, et ma elan ikka väga mõnusas kohas. Ühistransport sõidab igale poole. Jalutasin siis kaugemasse bussipeatusesse, et minna otse bussi peale. Bussipeatuses kirjutasin tuttavale, et kas id kaart peab ka kaasas oelma, sest kaasa haarasin ma vaid telefoni, kõrvaklapid, natukene raha, kuid bussipeatuses olles tuli meelde, et aga ID kaarti ma ei võtnud ju.. Tuttav rahustas mu maha ja ütles, et küll saan asjad kätte. Jõudsin kuskil 11:20ks kohale ja läksin kohe stardi asju võtma. Õnneks sain oma numbri kätte, numbriks oli 527. Käisin seal alal ringi siis ning 11:45 hakkas soojendusvõimlemine. Ma võtsin sellest osa ja tegin kaasa. Rakveres on nii näiteks nii kitsas, et seal ma kaasa teha ei tahtnud. Peale soojendusvõimlemist liikusin stardikoridori. Üsna pea kõlaski start. Startisin suht taga, sest kui kurv oli, siis ma nägin kui palju inimesi oli ees. Alguses jooksin ning seekord suutsin 1,5 km joosta. Edusamm, sest Rakveres jooksin 1 km. Kulgesin seal omasoodu ja püüdsin tempot üleval hoida. Vahepeal jooksin, siis kõndisin. Maastik oli väga raske minu jaoks. Ma olen harjunud asfaldi peal liikuma kuid seal oli valdavalt metsatee. Tunnistan ausalt, et mulle see ei sobinud. Vahepeal oli muidugi asfaldi peal liikumine kuid lõpus tuli suht raske metsatee, mis oli mäest üles ja mäest alla. Lõpuks tuli finish, jooksin sinna ja olin õnnelik, et ma selle läbisin! Koht oli küll halb aga ma ei läinudki sinna kohta võtma. Lihtsalt liikumine värskes õhus. Olen õnnelik ja tahan järgmine aasta uuesti minna! :) Iga jooksuüritus paneb mind veel rohkem tahtma sinna minna.10 km oli aeg 1:34, mis tähendas, et ma parandasin Rakvere 10 km aega.



Koht: 801 / 805
Neto aeg: 2:12:05
Koht vanuseklassis 109

Peale üritust tulin koju, et emaga kokku saada. Emaga käisime koos poes, tegime süüa ja jutustasime niisama. Õhtul viisime ta koju ära ja nautisime õhtut.

Rääkisin treeneriga ka sellest jooksust ja pulsist, ning leidisme, et ehk on 5 minutit järjest palju jooksmiseks, et prooviks 3 minuti kaupa. Aga eks näeb, mul on mõtteid edasiseks. :) Järgmine jooksuüritus on SEB Tallinna maratoni poolmaratoni läbimine.

Pühapäev:

Kuna ma olen inimene, kes vaatab livestreame netis, siis vaatasin laupäeva õhtul seda südaööni. Nmelt loositi seal välja Taktikalise Laskmise keskuse külastus kahele püsivaatajale. Ja ma võitsin !!! Pabistasin korralikult, sest pole ju kunagi pärisrelvast lasknud. Mängin küll arvutimänge aegajalt ja selliseid tulistamismänge, siis oli lahe, et ma sellise võimaluse sain.

Hommikul ärkasin vara, sõin ning olin niisama. Varsti hakkasin liikuma ja too sõber tuligi järgi. Mul oli korralik pabin sees. Läksime sinna, alguses pidime natukene ootama, siis saime minna sinna ruumi, kus laskmine hakkas. Panime nimed kirja ning siis hakaks instruktor rääkima relvadest ja et kuidas lasta. Põnev oli. Lõpuks sain laskmist proovida. Oh issand kui äge see oli ! Alguses oli väga hirmus, sest ei teadnud seda tagasilööki relval. Ma suutsin kohe mingi kolmanda lasu ajal lambi ära lõhkuda. Enda meelest sihtisin seina ilusti kuid kuul läks lakke, mille tõttu ma lambi ära lõhkusin. Kõige lahedam relv oli AK-47, mille kohta öeldi ka, et see on hea vihateraapia relv, sest sellel relval vajutad nii kiiresti päästikule kui sa jõuad. Kui olime kõikidest relvadest ära lasknud, tegime ühispildi ning siis instruktor ütles, et see lamp tuleks kinni maksta. Ehmatasin alguses ära kuna mina ei teadnud ju, mis summat nad küsida võivad selle eest, kuid küsisid 30€. Panen lõppu reedese koha pilte ja siis selle ühispildi ja relvadest, millega lasime. Tahaksin sinna veel minna, sest väga vinge oli ja järgmine kord olen juba julgem ja ei sihi lage, mida ma ka enda meelest ei teinud. Väga kihvt nädalavahetus oli! Mis aga uuel nädalal saama hakkab, seda ma veel ei tea kuid annan blogis jooksvalt teada! Mul on plaan mingi eksperiment blogis läbi viia kuid ma ei tea, mis eksperiment.  On teil soovitusi? Ma oleksin väga tänulik.

Taktikalise laskmise keskuse koduleht: http://www.tlk.ee

Head ööd/tere hommikust! :)








Vabandan, et näpp ette jäi, kuid ma proovisin megakiirelt teha, et aega mitte kaotada. 





Sellest pildist räägin hiljem lähemalt, kuid see on siis nädal 21 - 27 august






4 kommentaari:

  1. Kohe positiivsem ja tegusam. Olen uhke, et liigud ja naudid rahvaspordiüritustel käimist. :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Aww, väga palju on tänu sinu abile. Jaa, juba ootab SEB üritust. :)
      Aitäh sulle! :)

      Kustuta
  2. Tee eksperiment, et paned blogi kinni ja kui see kotib vähemat, kui 3 inimest, siis ära teegi uuesti lahti. Või siis tee ta uuesti lahti, kui lõpetad selle klounaadi ja jõhkra tähelepanu otsimise ja päriselt trenni koos kõige selle juurde kuuluvaga hakkad tegema ning reaalselt kaalu kaotama või mingi vormimuutus hakkab kujunema kuskiltki otsast.

    Päris paha on juba vaadata, et sult tuleb aind blogi blogi otsa ja leht lehe otsa ja läbi aastate on täpselt sama häma seal sees ja isegi samad numbrid.

    See, et su kaal seal keskmiselt 70-80 või isegi 75-80 kilo vahel kõigub ei ole kaalu langetamine, sorry. Ja kaalu puhul mängivad rolli ka paljud muud asjad, näiteks lihasmass - 77 kilone sinupikkune inimene võib olla suhteliselt lodev või siis üsna lihases - number on sama, aga visuaal on vägagi erinev.

    Ja see, et sa muidu jooksed 1km-ga ennast kotti ja mõnda aega hiljem 1,5km-ga ei pruugi veel sugugi tähendada, et su vorm paranenud on. See on sul mingi 1-kordne eksperiment ja niimoodi reaalset vormimuutust hinnata ei saa. Arengut saad hinnata vähe püsivamate meetoditega, näiteks võtad mingi endale jõukohasema distantsi ja harjutad esialgu sellega. Ja kui näed näiteks 10 jooksukorra puhul, et asi on järjepidevalt paranenud, siis nii on. Sinu meetodiga võib juhtuda see, et järgmisel suurel jooksul raugeb jaks näiteks 800 meetri või 1.2 kilomeetri peal.
    Tahad ma räägin sulle, millest kõigest see sõltuda võib? Eelkõige sellest, et sul võis lihtsalt olla nendel jooksudel erinev tempovalik, sellest kuidas sul viimane öö möödund on, su päeva kulgemisest, sellest kuidas ja mida sa päeva jooksul söönud oled jne jne. Tead kuidas ma seda tean? Olen (ka)(päris) trenni teinud. Parimatel päeval nägin väga ilusaid ja rõõmustavaid tulemusi, aga näiteks nädal või 2 hiljem läksin trenni, enda arust oli kõik hästi, aga tulemused olid ikka märkimisväärselt kehvemad - võiks öelda, et kõikumised olid veel rängemad kui sinu 500 meetrine rõõmuhõise.
    Su 3 aasta areng on reaalse trenni juures tehtav no 3 kuuga vabalt.

    Sõbralik soovitus - võib-olla peaksid kõigepealt vaimsel tasandil asjad korda saama (näiteks mõnes raviasutuses). Saad ehk lahti õpitud abitusest. Õpid ehk kuulama ja kuulda võtma ka selliseid asju, mida sulle kuulda ei meeldi, lõpetad valikulise kuulmise. Lõpetad jalgratta leiutamise - see on juba väga ammu leiutatud. Oleme ausad, kui sa jätkad ja võtad kuulda ainult seda, mida tahad ja mida ainult sina õigeks pead, siis on su tase ka järgmise 3 aasta jooksul samas punktis, kus ta oli 3 aastat tagasi ja kus ta on praegu.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Heihei!

      Sellist eksperimenti ma sinu õnneks/kahjuks ei tee. :)

      Ma tänan sind kommentaari eest ning selle eest, et sa jätkuvalt tuled ja kirjutad mulle romaane. Aitäh!

      Kustuta