17. aug 2017

Prove yourself wrong!

Hei!

Ma ei tahtnud eilset postitust liiga pikaks ajada, kuid mõtteid millest kirjutada on hetkel küll ja küll. Vahepeal on mul täiesti ideede puudus, millest kirjutada kuid hetkel on need mõtted peas väga sassis ja ideid, millest kirjutada suht palju.

Peale eilset postituse avaldamist, läksin magama ära ja ärkasin täna kella 9 aeg. Viimasel ajal on kella 9 aeg ärkamine tavaliseks muutunud. Muidugi meeldib mu kassile mingi 6-7 vahel möllata ja üle minu ja mehe joosta. Aga ma suudan siis uuesti magama jääda.

Mu suurim probleem on hetkel see, et kui ma ärkan, siis ma ei söö. Isegi kui ma ärkan mõnikord selle peale üles, et kõht koriseb. Isegi see ei pane mind sööma. Ma võin olla vabalt peale ärgates mingi 4-5h söömata, kuid see on halb, ma tean. Isegi võileivad ei isuta mind. Ma võiks ju teha õhtul söögi valmis ja siis oleks hommikul hea süüa, kuid ma ei viitsi. Jah, laiskus on üks mu suurimatest probleemides. Ma püüan sellest lahti saada. Kasvõi selle näol juba, et igapäevaselt trenni jõuda.

Täma mõtlesin, et mis rühmatrenni ma täna lähen või lähen teen hoopis jõusaalis kardiot. Vaatasin Arctricu tunniplaani ja avastasin sellise trenni nagu " ShapeCrunch 45". Trenn hakkas kell 12:30. Mõtlesin veel, et kas lähen sellesse trenni või õhtul hoopis. Kuid otsustasin, et lähen sinna, sest trenni kirjeldus tõmbas mind. "Selles 45 minutilises tõhusas treeningus keskendutakse KÕHU-,SELJA- ja TUHARALIHASTE treenimisele, kasutades harjutuste sooritamisel nii oma keha raskust kui ka erinevaid abivahendeid ( hantlid, kummituubid jne).Treening algab lühikese soojendusega ja lõpeb treenitud piirkonna venitusharjutustega.". Muidugi suudan ma kodus kaua muneda ja mõtlen, et küll aega on. Ja kui teel olen, siis mõtlen, et miks ma küll nii kaua pidin kodus passima. Jõudsin väga napilt trenni. Trenni kohta võib öelda, et ma ei mäleta kuna ma niii hullult higistasin. Muidugi ruum oli ka väga palav aga et mul reaalselt higi voolab... ma ei mäleta ausalt. Seega oli korralik trenn. Muidugi alguses mõtlesin, et kui trenni ära teen, lähen teen veel jõusaalis kardiot ka otsa aga ma olin trenni lõpuks nii väsinud, et matsin maha selle mõtte.



Peale trenni läksin keskraamatukokku, et laenutada üht raamatut. Raamat mida ma laenutasin oli "Kõige tähtsam küsimus". Sain selle Laura blogi kommentaaridest ja mõtlen, et püüan ka selle läbi lugeda. :) Kui läbi loetud, annan teada kuidas meeldis ja mis kohad mind puudutasid, mida soovin teiega jagada.

Peale raamatukogu läksin poodi ja siis tulin koju. Nüüd puhkan niisama, et homme jälle tööle minna. Kui ma olin koju jõudnud, oli nii palav, et mõtlesin, et lähen uuesti spordiklubisse aga ujuma kuid tundsin end kahtlaselt sellepärast, et 2 korda trenni minna. Matsin selle mõtte maha ja olen olnud hoopis terve õhtu kodus. Olen tänulik, et ei läinud, sest hetk tagasi läks väljas nii pimedaks ja hakkas välgutama ning müristama. Eks näeb, mis homne päev toob ja mis trenni ja kas teen.

Aga nüüd nendest muudest mõtetest, mis mul on juba ammu.

Esiteks tahaksin teha kas iga päev postituse või siis iga nädala pühapäev nädala kokkuvõtte. Esialgu teeks trenni osas selle. Hiljem teeksin toitumise teemalisi postitusi ka. Mis teie soovitate? Kas igapäevasel või iga nädala pühapäeval? Palun andke tagasisidet! 

Teiseks on see, et mul on veel ühe jooksu idee peas. Nimelt Pirita sügisjooks, mis lõpetaks selle aastase jooksu hooaja. See toimub 24. septembril ning 6 km. See on täiesti tehtav. Arvan, et osalen sellel kindlasti. Kuna mul on uus kell Polar M400, siis seal saab panna training programmi. Järgmise aasta ööjooksu kuupäev on juba avalikustatud ning mõtlesin, et panen 21,1 km programmi endale pulsikellas tööle ja hakkan seda esmaspäevast jälgima. Muidugi ma ei kujuta ette kuidas ma 15 min järjest joostud saan.. Rääkisin sellest ka Karmeniga ja ta soovitas poolkõndi/jooksu teha. Püüan niimoodi teha.

Tabel ise näeb selline välja:

Või äkki see on minu jaoks halb valik, kuna pulss on mul päris kiire? Mis te arvate? Kas ma võiks teha selle järgi või pigem mitte?

See aasta on veel 7 oktoobril Tartu Linnamaraton. Ma ei tea kas sinna minna. Mis te arvate?

Järgmise aasta jooksukalender on hetkel selline:

19 mai SEB maijooks 7 km
9 juuni Narva Energy Run 7 km (see on hetkel küsimärgiga)
2 juuni Rimi juunijooks 5 km
19 august Rakvere ööjooks 10 km
Ja kindlasti SEB Tallinna Maraton



Vaatasin eelmise aasta SEB tallinna maratoni 10 km tulemusi. Hakkasin mõtlema, et miks ma ajavõtuta distantsile registreerisin. Aga sportstracker mõõtis ikka teed. Eelmine aasta oli ajaks 2h täpselt. Kui vaadata selle aasta Rakvere ööjooksu tulemust, oli mu ajaks 1:37. Ehk ligi 20 minutit kiirem. Ma olin seda teada saades nii õnnelik! Ma parandasin oma aega ja siit saab vaid edasi minna!







Järgmise postituseni!
Tsau ja päikest! :)

3 kommentaari:

  1. Pulss on kõrge, mitte kiire. :)
    Pühapäeval kokkuvõte oleks tore. Igapäevaselt ei ole nii palju ja huvitavat kirjutada ma pakun. Naudi liikumist, kõnni, uju ja küll toitumine loksub ka ühel päeval paika.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Jaa, ma mõtlesingi et pulss kõrge, mitte kiire.
      Ma ise arvan ka, et pühapäeviti oleks parem, sest siis oleks rohkem rääkida või siis nt ära jagada nädala? Kolmapäeval ja pühapäeval nt?
      Jaa, leppisime kokku, et püüan kardiot teha, ehk rattaga sõita, kõndida, ujuda, joosta.

      Aitäh, et sa oled oled ja toetad mind! :)

      Kustuta
  2. Sattusin ka selle huvitava blogi otsa ja kohe palju asju on öelda juba antud postituse kohta ja üleüldse. Põhimõtteliselt igas postituses on mingi vabandus/enda õigustus/tunnistad, et oled laisk vms. Võta ennast kokku inimene - tulemused ei tule teiste haletsuse ja/või kiituse pealt, samuti ei tule tulemused unistamise pealt - ausalt ei tule - su mitu aastat sama vao kündmist võiks ju ometi kohale tuua arusaama, et kui tahad midagi saavutada, siis peab midagi muutuma? See ei ole muutus, kui iga päev endale uue lubaduse annad.

    Mis on kaalu langetamise võti? Sa peaksid päevas rohkem kaloreid kulutama, kui tarbid. Sööd näiteks 2000kcal, kulutad 2200kcal - mõistlik. Mida sina teed? Mingit isetegevust toitumiskavaga - vaatan kava, aga ei jälgi seda, panen parem kuhugi mujale kirja et kui palju ma üle söön....see ei langeta kaalu, kui sa tead, et sa üle sööd..vähem tuleb süüa.
    Järgmine asi... mitu trenni korraga, mõtled mingeid ebareaalsusi a'la peale treeningut lähen teen veel kardiot. Normaalne kaalu langetamine käib väikeste sammudega mitte, et näpid 3 tundi jutti jõusaalis erinevaid masinaid. Ja muideks, see ei ole kaalu langetamine kui 1 päev kaalud enne wc-s käimist ja järgmine päev kaalud peale wc-s käimist ja näed et oo 300 grammi on vähem.

    Sa kahmad endale liiga suure eesmärgi ja teed asju millest pole praktiliselt midagi abi. 21km kava hoolimata sellest, et sa tead isegi, et sa ei suuda 15 minutit järjest joosta? No halloo, alustada tuleks väiksematest asjadest - näiteks sellest, et sa jõuaks see 15 minutitki järjest joosta..või 3km kava või 5km kava. Kui suudad 5km järjest joosta, siis 7km kava, edasi 10 jne.
    Miks sa võtad endale kavasse 5 jooksu, millest 5 käivad sul üle jõu? Lähed kõnnid need läbi ja siis kirjutad taas, et jalad valutasid, aga vähemalt läbisin kuidagigi.
    Ma ei tahaks küll demotiveeriv olla, aga sorri..niimoodi tähelepanu kerjates ja ringi loivates ning toitumiskava mitte jälgides jooksjaks ei saa ja kaalu ei langeta.

    VastaKustuta