14. jaan 2018

Veganpäev?! Kõlab hirmuäratavalt aga tehtav!

Hei!

Kirjutasin ühes postituses, et Mallukas ja Henry teevad iga nädal mingid eesmärgid, mida peab järgi tegema. Kui esimese nädala eesmärkideks oli 3*45 min trenn + 1 tervislik salat, siis uue nädala eesmärgid on hirmuäratavad, vähemalt 1 neist.

Nimelt on eesmärgid sellised:

Eesmärk nr 1.
3x45 minutit trenni - mis iganes aktiivne füüsiline koormus. Eesmärk on treenida südant, et oleks võhma enam ja jõudu rohkem, et vereringe paraneks, ainevahetus kiireneks, nahk läheks ilusamaks, meel rõõmsamaks. Seepärast peab see olema sulle pingutus. Väljakutse. Sobib kõik - kõnd, kepikõnd, jooks, jõusaal, korvpall, discgolf,ujumine jne. - Ma plaanin võtta eesmärgiks uusi trenne proovida. Need on kindlasti pingutused mulle aga samas sellised, mis ei lööks mu pulssi väga hulluks.



Eesmärk nr 2.

Teha vähemalt viiel päeval planku ja iga päev panna eelmisele päevale 5 sekundit juurde. See on selline mõnus eesmärk, sest mulle plank meeldib. Püüan ilma põlvedeta teha. Vaatame kuidas hakkama saan. :)

Eesmärk nr 3.

Teha üks taimetoidu (VEGAN) päev. Terve päev. Ei liha, kala, piima ega muna. Mett võid. Ja tehke enda õhtusöögist või lõunasöögist pilt (ei tohi olla salat ega smuuti). Alguses mõtlesin, et ma ei osale. Sest ma ei söö lihtsalt taimetoitu aga mul oli paar inimest motiveerijaks ja otsutasin, et see on vaid 1 päev!


Hommikusöögiks oli lihtsalt kaerahelbepuder veega ja purustatud maasikad
Lõunasöögiks tegin vegan kirjut koera. Jah, see ei ole tervislik jne kuid ma tahtsin proovida. Tuli väga hea!
Õhtusöögiks oli tomatine kartuli ja nuudli supp.

Alguses mõtlesin, et ma ei osale see nädal kuna vegan päev tundub väga raske. Mõni inimene kirjutas mulle, et ma võtaksin ikka osa. Kahtlesin pikalt kas osaleda või mitte kuid siis otsustasin, et ma siiski osalen. Kuid ma nüüd võin öelda, et ma olen väga õnnelik, et osalesin. Poes tooteid uurides oli huvitav ja silmaringi oli ka lahe arendada. Vegansuppi teen kindlasti veel millalgi, sest see oli üllataval kombel väga hea. Samamoodi ka kirju koer.


Trennid sain ka tehtud! See nädal proovisin uusi trenne. Esimene trenn, mida ma proovisin, oli TRX&Core. Trennis oli meid vaid 3 ning treener. Trenn mulle hullult meeldis. Muidugi tekitas lisapinget see, et treener jälgis peamiselt mind, kuna ma olin esimest korda.

Teine trenn pidi olema koos Liisaga, kuid ta siiski ei tulnud. Tekkisid oma asjad vahele ning läksin üksinda trenni. Audenteses oli lahtiste uste päev. Läksin jälle TRX trenni. Saal oli rahvast täis ja seekord ei meeldinud mulle see trenn nii palju kui eelmisel korral. Treener oli super kuid kuidagi liiga raske oli. Jah, ma ei saa eeldada, et teist korda minnes on kohe kerge ja nii kuid miski mind häiris. Vb see, et väga rasked harjutused olid ja väga alternatiive ka polnud...

Täna oli kolmas trenn, tegin jälle ülepika aja midagi uut, nimelt kõht-selg-tuhar. Täna oli see 45 minutit ja oli taas selline mõnus trenn. Püüan teha nii, et nädala lõpus Flow Polari koduleht näitaks nädala protsengi 100%. Siiamaani on puudu jäänud. See tähendab seda, et rohkem trenni!

Planku tegin ka viiel päeval päeval.

Olen selle nädala rahul, sest sain kõik eesmärgid tehtud. #teamamht võitis taaskord. Uuel nädala olen taas #teamamht meeskonnas.

Järgmise nädala eesmärgid on:

"1. Trenn 3x45 minutit (Et jätkata liikumisharjumuste sissejuurutamist on ka sel nädalal vabalt valitud treening KOLMEL ERI PÄEVAL (ehk 2:15 pikkune treening ei kvalifitseeru kolme trennina)
**********************
2. Kõik nädala õhtusöögid jahuvabad. Ehk oma leivad, saiad, makaronid, lasanjed, klimbid, jahupaneeringud jätke päeva esimesse poolde. Tee ühest õhtusöögist pilt, mille üle sa eriti uhke oled. (Kui sa ei saa/ei taha/ei oska/ei mäletanud pilti teha, siis postita retsept ikka, sa oled nädala eesmärgi saavutanud ka pildita. Siiski ootame teie ilusaid toidupilte.) Ole loov - asenda näiteks kotletis olev sai kartuliga/suvikõrvitsaga, jahukastme asemel niisuta liha mahlaga jne. JA ME PEAME SIIN KOHAL SILMAS KÕIKI JAHUSID. KA KOKAIINI."

Võtsin selle challengi vastu ning tegin kohe nädalamenüü valmis. Veel on teha ka trennikava valmis ning homme lähen juuksurisse. Lasen midagi täiesti uut teha enda juustega. Eks näeb mis tulemus sealt tuleb :)

Ma kasutasin muidu Fitlapi kava, kuid otsustasin siiski proovida Erik Orgu kava. Puhtalt sellepärast, et pildid on isuäratavad ning tal on EV100 üritus ning mina tahan ka Eestile oma kilosid kinkida! Lisaks muidugi auhind ei teeks ka paha.

Kõikidele liitujatele on sellised auhinnad:

Saledam keha
Wolt annab 10€ krediiti
Rullmassaaž
Lahe Tervise sooduskupong

Peaauhinnad on ka väga võimsad. Endale võtaks sealt Sportlandi treeningkomplekti, mille väärtus on 300€, tervisepakett Synlabilt, Sportlik nädalavahetus, massaaži võtaks.

Homme kaalun end ja siis nädala pärast jälle. Annan sellest teada juba järgmine nädal, mis kaalust ma alustasin ja kuidas nädalaga kaal muutub.





















Head ööd / tere hommikust! :)





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar